GOOGLE CLOUD VPS – METİN2 PVP KARAKTER SEÇİNCE ATMA HATASI ÇÖZÜMÜ

MARTYSAMA ALTYAPI KULLANIYORSANIZ HATANIN FİXİ FİLESİNİZDE MEVCUTTUR. TEK YAPMANIZ GEREKEN “CONFİG” DOSYALARINA AŞAĞIDAKİ 2 İP BİLGİSİNİ GİRMEK.

PROXY_IP: External IP Adresinizi Giriniz
BIND_IP: Internal IP Adresinizi Giriniz
GOOGLE CLOUD VPS - METİN2 PVP KARAKTER SEÇİNCE ATMA HATASI ÇÖZÜMÜ

EĞER FARKLI BİR FİLES KULLANIYORSANIZ. BU FİX MEVCUT DEĞİLSE AŞAĞIDAKİ ANLATIMA GÖRE FİLESİNİZE EKLEYEBİLİRSİNİZ.

“char.cpp” açılır ve aratılır;

p.lAddr = lAddr;

Altına;

if (!g_stProxyIP.empty())
p.lAddr = inet_addr(g_stProxyIP.c_str());

Yapıştırılır.

“config.cpp” açılır ve bulunur;

uint32_t g_dwSkillBookNextReadMax = 43200;

Altına;

std::string g_stProxyIP = "";

Yapıştırılır.

Aratılır;

fprintf(stdout, "SKILLBOOK_NEXTREAD_MAX: %u\n", g_dwSkillBookNextReadMax);

Altına;

TOKEN("proxy_ip")
{
g_stProxyIP = value_string;
}

Yapıştırılır.

“config.h” açılır ve bulunur;

extern uint32_t g_dwSkillBookNextReadMax;

Altına;

extern std::string g_stProxyIP;

Eklenir.

“desc.cpp” açılır ve bulunur;

for (int i = 0; i < PLAYER_PER_ACCOUNT; ++i)
{
CGuild* g = CGuildManager::instance().GetLinkedGuild(rTable.players.dwID);

if (g)
{
p.guild_id = g->GetID();
strlcpy(p.guild_name, g->GetName(), sizeof(p.guild_name));
}
else
{
p.guild_id = 0;
p.guild_name[0] = '\0';
}
}

Altına;

if (!g_stProxyIP.empty())
rTable.players.lAddr=inet_addr(g_stProxyIP.c_str());

Eklenir.

“input_db.cpp” açılır ve bulunur;

if (!CMapLocation::instance().Get(rTab.players.x, rTab.players.y, lIndex, rTab.players.lAddr, rTab.players.wPort))
{
sys_err("cannot find server for mapindex %d %d x %d (name %s)",
lIndex,
rTab.players.x,
rTab.players.y,
rTab.players.szName);

continue;
}

Altına;

if (!g_stProxyIP.empty())
rTab.players.lAddr=inet_addr(g_stProxyIP.c_str());

Eklenir.

Bulunur;

struct in_addr in;

Altına;

if (!g_stProxyIP.empty())
rTab.players.lAddr=inet_addr(g_stProxyIP.c_str());

Eklenir.

Aratılır;

pack.player = pPacketDB->player;

Altına;

if (!g_stProxyIP.empty())
pack.player.lAddr=inet_addr(g_stProxyIP.c_str());

Eklenilir.

Oyunu derledikten sonra “CONFIG” lere eklenir.

PROXY_IP: Internal IP Adresinizi Giriniz
BIND_IP: External IP Adresinizi Giriniz

Yapılan Yorumlar
Bir Yorum Yapın